Emisiunea de ieri de la Publika TV mi-a adus aminte de bruma de bani pusi la Investprivatbank pentru studiile copiilor, bani stransi cu greu in aproape 20 de ani. Evident ca fiind vorba de o televiziune controlata de Vlad Plahotniuc, nu se spune nimic despre jaful din 2009. Atunci scriam despre minunea prin care gaura era preluata de BEM si cetatenii primeau banii inapoi chiar daca sumele garantate de stat erau infime. Asa ceva nu s-a mai vazut, dar Moldova este cu adevarat “tara de minune”.

Publica TV uita de Plahotniuc dar nu-i iarta pe Topi

Ieri la Publika am aflat unde sunt cazati Topii, in Germania in vile si ambii sunt vecini cu finul Nastase. Evident ca nu este nicio legatura intre Platforma DA, arestarea lui Vlad Plahotniuc si jaful de peste un milard de dolari ( euro, ruble sau ce or mai fi ). Televiziunea lui Plahotniuc ne arata toate matrapazlacurile facute de Topi, Igor Botan si altii, dar uita sa aminteasca de papusarul pe care toata tara il vrea cel putin anchetat.

Asa suntem intoxicati zi de zi de televiziunile oligarhilor, pana la urma nu mai stii cine e curat si cine nu in Moldova. Poate ca niciunul dintre politicieni, doar ca nimeni nu vrea sa recunoasca. Recunosc, ma uit la Publika TV si cred ca este televziunea care daca nu ar avea si emisiuni in limba rusa netritrate, ar fi chiar interesanta. Totusi nu ma pot abtine sa ma intreb, exista o legatura intre primul patron – Sorin Ovidiu Vantu, cel care a pacalit cel putin 20% din populatia Romaniei si Vlad Plahotniuc? SOV este condamnat, pe cand Plahotniuc este inca liber si culmea nici macar cercetat!

Investprivatbank

Publica TV uita de Plahotniuc dar nu-i iarta pe Topi

http://digitalpress.info/wp-content/uploads/2015/11/Investprivatbank.jpghttp://digitalpress.info/wp-content/uploads/2015/11/Investprivatbank-150x150.jpgWebTVMoldovaInvestprivatbank,Publika TV,Vlad Plahotniuc
Emisiunea de ieri de la Publika TV mi-a adus aminte de bruma de bani pusi la Investprivatbank pentru studiile copiilor, bani stransi cu greu in aproape 20 de ani. Evident ca fiind vorba de o televiziune controlata de Vlad Plahotniuc, nu se spune nimic despre jaful din 2009. Atunci scriam...